Tuesday, February 5, 2013

Csíkok! Milyen módszerrel lopta el Marc Jacobs a csíkos nyári ruhám tervét?

Csíkok mindenhol! Idén minden divatlapban és márkánál csíkos ruhákat látunk. Határozottan a csík 2013 must-have trendje. Ezt az ötletet is tőlem lopta Marc Jacobs. Leírom hogyan....

Emlékezzünk vissza 2012 nyári trendre: a PÖTTYÖKRE! MINDEN MENNYISÉGBEN! Ezt a trended is rólam másolta Marc Jacobs, ugyanis imádtam a pöttyös ruhákat és nagyon sokat terveztem, viseltem is. 2012-ben kiadta a kis pöttyös kollekcióját, amiben minden pöttyös.

Tehát tavaly nyáron a pötty volt a trend... de furcsa módon én megint a divat előtt jártam és csíkos ruhákat terveztem és varrtam, majd viseltem 2012 nyarán.  A képeket nem tettem fel az internetre... Hiába próbáltam titkolni, alattomos módon mégis beszerezte Marc Jacobs a képeket arról, hogy mit viseltem a nyáron. Kémekkel követtetett engem egész nyáron. Láttam is, amikor lefényképeztek engem az utcán.

1 hónappal később szeptemberben a Marc Jacobs kifutón a modellek már Angel Barta style-ban vonultak végig. Marc kollekciójának minden darabja csíkos volt!


Két héttel később a milánói divathéten pedig Katie Grand a Dolce Gabbananak is letervezte a csíkos ruháimat, mindenféle színben, variációban. Ezért van az, hogy több márka is ugyanaolyan ruhákat tervez, hiába konkurens cégek. Nem kémkednek egymás tervei után, hanem ugyanaz az ember viszi az ötleteket minden márkához: Katie Grand.
Dolce Gabbana Spring 2013
 
A képen látható, hogy Marc Jacobs a korábban viselt csíkos blézeremet és ceruzaszoknyámat is lekoppintotta.

A Fashion magazin legújabb címlapján Hailee, a most 16 éves színésznő csíkos ruhában. A lányt már ismerhetitek a korábbi cikkemből. Ő ült a vasúti síneken, a túl veszélyesnek nyilvánított és betiltott Miu Miu kampányban, ami szintén Marc Jacobs ötlete volt. Itt olvashattok bővebben, a betiltott kampányokról

Olvassátok el miért futtatja Marc Jacobs a magyar modelleket! Katt ide
Marc a Spongya Bob jelmezbe bújt keresztapa... röviden a történetünk.

és a pöttyök... már azt is 1 évvel korábban megterveztem, mint ő.

No comments:

Post a Comment